Verzend- en leveringsbeleid

Verzending en verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen worden binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden met uitzondering van palletbestellingen. Deze worden op maat opgesteld en communiceren wij per mail met onze klant. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via de koeriersdienst die ons de beste prijs kan aanbieden op het moment van de aankoop. De zending en levering kunt u opvolgen via de referentie die u per mail via sendcloud zal ontvangen. Helaas kunnen wij, Antwerp Luxury Candle supplies, het moment van de aflevering niet garanderen.

De verzendkosten worden automatisch berekend bij het uitchecken op basis van gewicht en per bestemming. Bestelling per pallet dienen per mail aangevraagd te worden. Communicatie over deze levering zal per mail verlopen.

Levering, retourzendingen en omruilingen
Controleer uw bestelling en meld eventuele schade of afwijkingen binnen 3 dagen na ontvangst.

Wij vergoeden graag alle goederen tot 14 dagen na levering.

Wij accepteren retourzendingen van ongeopende, ongebruikte producten die zich in een verkoopbare staat bevinden tot 14 dagen na het punt van aankoop. Retourzending is voor eigen rekening van de klant.

Gelieve de artikelen die u wenst te retourneren veilig in te pakken (samen met een notitie van uw naam, bestelnummer, lijst van geretourneerde artikelen en reden voor de retourzending)

Om uw goederen terug te sturen, gelieve eerst contact op te nemen via mail@luxurycandlesupplies.eu

Vermeld a.u.b. uw bestelnummer en de reden van uw retourzending.

Zodra de retourzending in ons magazijn is ontvangen, zal een medewerker alle geretourneerde artikelen controleren en een creditering of terugbetaling voor u regelen. Als je bestelling is betaald met een creditcard/debetkaart, kan een terugbetaling alleen worden gedaan op de kaart die is gebruikt voor de oorspronkelijke aankoop, exclusief de gemaakte verzendkosten. Terugbetalingen kunnen 3-5 werkdagen duren vanaf het moment van verwerking om uw rekening te vereffenen.

Als het pakket op de terugweg naar ons zoekraakt of wordt gestolen, bent u verantwoordelijk voor het claimen van compensatie bij de verantwoordelijke koerier.

Artikelen die beschadigd of verloren zijn bij ons aankomen, worden niet gecrediteerd.

Item ontbreekt in mijn bestelling
Claims voor ontbrekende artikelen moeten binnen 48 uur na ontvangst van de levering worden ingediend.

Wanneer u uw bestelling ontvangt, moet u de volledige inhoud van elke doos legen en controleren. Kleine artikelen zoals deksels worden, indien mogelijk, verpakt in grotere artikelen om ze veilig te houden. Controleer alle verpakkingen en dozen grondig.

Als er een artikel ontbreekt in uw bestelling, stuur dan een e-mail met uw naam, bestelnummer, afbeelding van de ontvangen bestelling en een notitie van het ontbrekende artikel/de ontbrekende artikelen naar mail@luxurycandlesupplies.eu, waar een lid van het team u verder zal helpen.

Als u verwachtte dat meer dan één doos zou worden geleverd, controleer dan in eerste instantie uw trackinggegevens via de DPD-app, de website of de DPD-klantenservice. U kunt contact opnemen met de klantenservice van DPD.

Als DPD u niet kan helpen, stuur dan een e-mail met uw naam en ordernummer naar mail@luxurycandlesupplies.eu. Ons verpakkingsteam kan u dan verder helpen. Zij zullen het nummer van het dozijn in elke zending nodig hebben, gelieve een notitie te maken van het dozijn dat u ontvangen heeft, d.w.z. 1 van 3 en 3 van 3; wij kunnen dan vaststellen welke items in doos 2 zaten en dit aankaarten bij DPD en van daaruit helpen oplossen.

Kapotte of beschadigde artikelen
Claims voor kapotte of beschadigde artikelen moeten binnen 48 uur na ontvangst van de levering worden ingediend.

Ons magazijnteam probeert het aantal breuken en beschadigingen van producten tijdens het transport tot een minimum te beperken door glazen en andere artikelen in noppenfolie te verpakken, op gewicht in te pakken en glasdozen te gebruiken voor grotere bestellingen (glazen vaten worden allemaal afzonderlijk verpakt voor extra veiligheid en met verpakkingspinda waar dat nodig wordt geacht)

In het geval dat u gebroken artikelen ontvangt, stuur dan een e-mail met een foto van het pakket naar mail@luxurycandlesupplies.eu samen met een notitie van uw naam en bestelnummer. Voeg duidelijke foto's bij van de gebroken artikelen en een notitie van de hoeveelheid.

Goederen die tijdens het transport beschadigd zijn, worden naar onze keuze terugbetaald of vervangen.

We proberen zoveel mogelijk kapotte artikelen te vervangen, maar in het geval van glas, dat zowel breekbaar als zwaar is, kunnen we ervoor kiezen om een terugbetaling te doen, of een vervangend artikel mee te sturen met een volgende bestelling.

Combineren van bestellingen
Als u een artikel aan uw bestelling toe te voegen voordat u afrekent, is het misschien toch nog mogelijk om artikelen toe te voegen of kleinere bestellingen te combineren zonder extra verzendkosten te betalen.

Dit is alleen mogelijk als de eerste bestelling nog niet is afgerond en de gecombineerde artikelen zonder extra kosten kunnen worden vervoerd.

Als u artikelen wilt toevoegen aan een bestaande bestelling, of bestellingen wilt combineren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. De snelste en gemakkelijkste manier om dit te doen is door een e-mail te sturen naar ons verpakkingsteam mail@luxurycandlesupplies.eu, waarvan de meeste binnen een uur worden beantwoord, en wij zullen ons best doen om te helpen.

Mijn verzendgegevens wijzigen
Indien u de verzendgegevens van uw bestelling wenst te wijzigen, is dit mogelijk zonder extra verzendingskosten te betalen.

Dit is alleen mogelijk als de bestelling nog niet is afgerond.

Als u uw verzendadres op een bestaande bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. De snelste en gemakkelijkste manier om dit te doen is door een e-mail te sturen naar mail@luxurycandlesupplies.eu. De meeste e-mails worden binnen een uur beantwoord en wij zullen ons best doen om u te helpen.

In het geval dat de bestelling reeds verzonden is vanuit ons magazijn, is het uw verantwoordelijkheid om contact op te nemen met DPD en de levering opnieuw te regelen. De klantendienst van DPD kan gecontacteerd worden via https://www.dpd.com/be/nl/support/contact/.

Winkelwagen